مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:402023-12-28سياسي

مراسم گرامیداشت تکریم مادران و همسران شهدا در رفسنجان برگزار شد 


به مناسبت وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) یک گردهمایی برای اسوه های صبر و استقامت، مادران و همسران شهدا برگزار و از آن ها تقدیر شد.

- ایسنا/کرمان به مناسبت وفات حضرت ام البنین(سلام الله علیها) یک گردهمایی برای اسوه های صبر و استقامت، مادران و همسران شهدا برگزار و از آن ها تقدیر شد.

این گردهمایی امروز هفتم دی ماه با حضور جمعی از مادران و همسران شهدا، معاون فرمانداری رفسنجان، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان برگزار شد.

دکتر مصطفی دهقان رجبی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان در این همایش که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان و کانون های شهدا برگزار شد، اظهار کرد: مادران و همسران شهدا به عنوان کسانی که در شکل گیری شخصیت همراهی و رسیدن به بالاترین منزل مقصود؛ شهیدشان را همراهی کردند قابل ستایش و تکریم هستند.

وی افزود: وقتی می خواهیم فرزندانمان به بالاترین جایگاه نائل شوند، بهترین جایگاه شهادت است که این را پدر و مادر شهدا با روزی حلال و تربیت خوب و توسل به ائمه درک کردند و باعث شد فرزندانشان به بالاترین رتبه و جایگاه که به فرموده پروردگار همان شهادت است، برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم گرامیداشت تکریم مادران و همسران شهدا در رفسنجان برگزار شد 

مراسم گرامیداشت تکریم مادران و همسران شهدا در رفسنجان برگزار شد